TRANSLATE

14 Mart 2016 Pazartesi

Türkiye’nin Yeni Starı DAMLA EKMEKÇİOĞLU ile Röportaj
































Son zamanlarda sosyal medya platformlarında adından sıkça söz ettiren,kadınlığın Nirvana'sı, güzelliğiyle erkeklerin aklını başından alan,clubların aranan DJ’i. Periscope, instagram, snapchat ve twitter’da oldukça popüler olan, ilk filmi “Türk Lokumu” ile büyük ses getirecek olan, Türkiye’nin yeni starı Damla Ekmekçioğlu hayatını ve yeni projelerini anlattı.


Öncelikle Damla Ekmekçioğlu kimdir?
31 yaşındayım. İstanbul’da doğdum. 2 üniversite bitirdim. Biri Almanya’da diğeri burada. 2008’den beri yine İstanbul’dayım.

Instagram ve periscope da büyük bir hayran kitlen var. İnsanları sana çeken şey ne?
Periscope açtığımda fenomen olma gibi bir amacım yoktu ama eğlenceli yayınlarım, samimiyetim ve fiziksel özelliklerim takipçi sayımın artmasına sebep oldu. Bu etkileşim İnstagram’a da yansıdı. Koyduğum resim ve videolar da buna destek olup sayısının artmasına yardımcı oldu.

Bu büyük hayran kitlesinin yanında bir de sana karşı olanlar var. Bunlar kim, nereden çıktı, senin gibi saf ve temiz bir kızla dertleri ne?
Seven kadar sevmeyen de var farkındayım bunların kıskanç tayfa olduğunu düşünüyorum. Hiçbir şeye sahip olmayan işsiz, boş kesim hayatlarını onun bunun yaşamına karışarak veya bok atarak geçinen kişiler ama ben pek önemsemiyorum. Demek ki ben bir şeyler başarabilmişim ki benimle uğraşıyorlar. Devam etsinler. Onlar konuştukça ben yükseliyorum.

Merve sanay ile arkadaşlığın ne zamandan beri sürmekte?
Merve Sanay görünen kişiliği dışında bambaşka bir insan. Dost, kardeş… geçen yaz periscope sayesinde tanıştık. Onu iyi tanıdım.

Birçok projede sizi ikili olarak görmeye başladık bundan memnun musun?
Merve ile beraber çalışmaktan çok mutluyum. Zaten hep beraberiz. İyi vakit geçiriyoruz… Bunun dışında da beraber çalışıp para kazanıyor olmamız daha keyifli oluyor tabii ki.

Gelelim ilk sinema filmin Türk Lokumu'na. Türk Lokumu maceran nasıl başladı?
Bir sinema filmi için audition yapıldığını duydum gittim, katıldım. Yönetmenimiz çok beğendi ve başroldeki kızlardan bir karakteri verdi. İlk çekim günü bende Merve’yi önerdim ve orada da beraber olduk.

Film 18 Mart'ta vizyona giriyor. Film hakkında düşüncelerin nelerdir?
Türk Lokumu çok eğlenceli bir komedi filmi. Düşünüldüğü gibi +18 bir sahnemiz yok. Eminim herkes çok sevecek.

Yeni projelerin var mı?
Türk Lokumu 2 ve farklı bir sinema projemiz var. Kesinleştiğinde duyarsınız zaten.

Sevgili Damla röportaj isteğimi geri çevirmediğin için teşekkürler.
Ben teşekkür ederim.


DAMLA EKMEKÇİOĞLU SOSYAL MEDYA HESAPLARI:
Snapchat: dmlekm
İnstagram: damlagram
Periscope: damlascope
Twitter: dmlekm



RÖPORTAJ: AHMET FARUK YILDIZ

TWİTTER: afarukyildiz
İNSTAGRAM: afarukyildiz

 MART 2016